OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Internetový obchod www.sen-shop.cz spravuje společnost Mind trade, d.o.o., Tržaška cesta 42, 1000 Ljubljana, Slovinsko. Všeobecné podmínky užívání internetového obchodu jsou zpracovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (ZVPot-UPB2). 

Přečtěte si prosím pozorně všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu, protože vás zavazují od okamžiku, kdy vstoupíte do našeho internetového obchodu. S každou transakcí uskutečněnou prostřednictvím našeho internetového obchodu se má za to, že jste seznámeni s celým obsahem všeobecných obchodních podmínek a že souhlasíte s nabízenými všeobecnými obchodními podmínkami bez omezení.

Služby internetového obchodu můžete využít, když se zaregistrujete jako uživatel, nebo se můžete rozhodnout pro rychlý nákup bez registrace. Při registraci do systému získáte uživatelské jméno, které je shodné s vaší e-mailovou adresou a heslo. Uživatelské jméno a heslo jednoznačně určují uživatele a spojují je se zadanými údaji. Registrací nebo rychlým nákupem se návštěvník starší 16 let stává uživatelem a získává právo nákupu. Poskytovatel si vyhrazuje právo na jakékoli změny všeobecných obchodních podmínek bez zvláštního upozornění. Změny platí od okamžiku zveřejnění a jsou pro uživatele závazné.

Internetový obchod je otevřen každý den, 24 hodin denně. Obchodování prostřednictvím internetového obchodu nebo dokonce přístup do obchodu někdy není z různých technických důvodů možný. Poskytovatel si proto vyhrazuje právo omezit nebo úplně zastavit prodej některých nebo i všech produktů na dobu určitou či neurčitou, případně omezit či úplně zastavit přístup na stránku internetového obchodu na dobu určitou nebo neurčitou. Poskytovatel nepřebírá odpovědnost za nefunkčnost obchodu z důvodu neznalosti použití, případné následky zneužití internetového obchodu, nefunkčnost služby z důvodu výpadku sítě, výpadku proudu nebo jiných technických poruch, které by mohly dočasně, nebo dokonce po dlouhou dobu překážet při používání.

1. NÁKUPNÍ POSTUP

Chcete-li zjistit, co je možné zakoupit, jednoduše projděte online katalog produktů. V podnabídkách (příklad: doplňky stravy) máte k dispozici různé filtry, které vám umožní dostat se co nejrychleji k požadovanému produktu. Produkty můžete také snadno vyhledávat pomocí vyhledávače klíčových slov, který se nachází vpravo nahoře vedle košíku.
Když najdete produkt, který si chcete objednat, klikněte na ikonu „přidat do košíku“. Vpravo nahoře v KOŠÍKU můžete sledovat, kolik položek v něm máte. Pokud kliknete myší na tlačítko KOŠÍK, zobrazí se vám seznam položek v košíku, celková částka a zbytek nákupních kroků.

KROKY PROCESU NÁKUPU:

  1. KOŠÍK: v košíku můžete vidět své vybrané produkty, zde můžete také změnit množství nebo produkty smazat.
  2. Krok: ZOBRAZIT KOŠÍK: Množství produktů v košíku můžete také změnit zadáním požadovaného počtu nebo rolováním pomocí znaménka + nebo -. Produkt můžete z košíku vyjmout stisknutím křížku. Pokud máte slevový kupón, zadejte jej do pole „kód kupónu“ a stiskněte tlačítko „aplikovat“. Po každé změně se košík automaticky aktualizuje. V nákupu můžete pokračovat stisknutím tlačítka „PŘEJÍT K POKLADNĚ“.
  3. PLATEBNÍ INFORMACE: Pokud jste již zaregistrováni a přihlášeni na web, vaše údaje se zobrazí automaticky. Pokud chcete provést nákup bez registrace, zadejte své údaje a adresu do požadovaných polí. Vpravo se zobrazí obsah vašeho košíku a celková částka nákupu. Pod zobrazeným obsahem košíku vyberte způsob platby (kreditní karta, paypal, dobírka). Pro potvrzení nákupu stiskněte tlačítko ‚ODESLAT OBJEDNÁVKU‘.
  4. VÁŠ ÚČET: Nákup je potvrzen. Zobrazí se číslo vaší objednávky. Veškeré informace o objednávce obdržíte také na vaši e-mailovou adresu.

2. ZPŮSOBY PLATBY

Poskytovatel umožňuje následující způsoby platby:

  • PLATBA NA DOBÍRKU: Pokud platíte na dobírku, zaplatíte doručovací službě v hotovosti.
  • PLATBA S PAYPAL: Umožňujeme platby kartami Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express. Pokud chcete platit kreditní kartou, klikněte na paypal a zvolte „Create a Paypal account“. Do pole Číslo karty zadejte číslo karty, do pole Platnost zadejte datum vypršení platnosti karty a do pole CSC zadejte tři čísla na zadní straně kreditní karty.
  • KREDITNÍ KARTA: Při objednávce zadejte údaje o své kreditní kartě, které jsou zpracovány zabezpečeným platebním systémem Stripe. Po dokončení platby bude váš balíček odeslán tentýž den nebo následující pracovní den po viditelné platbě na našem účtu.

3. CENY

Všechny ceny v internetovém obchodě jsou v korunách a zahrnují daň z přidané hodnoty). Aktuální ceny platí pro všechny objednávky. Při nákupu zohledníme cenu platnou v době potvrzení platby. Uvedené ceny produktů jsou aktuálně platné, ale můžeme je změnit bez předchozího upozornění.

SLEVOVÉ KUPONY A PROPAGAČNÍ KÓDY
V rámci speciální propagace mohou uživatelé také nakupovat určité produkty pomocí speciálních kuponů a propagačních kódů se slevou, kterou získají různými způsoby (prostřednictvím SMS, na letácích, na sociálních sítích…). Propagační kód nebo kupón přináší různé výhody při nákupu a je časově omezený. Kódy a pravidla použití budou jasně definovány. Zadání kódu je možné u každého produktu, a to v prvním kroku online objednávky – Košík. Sleva je vždy odečtena z běžné ceny produktu. Slevy se nesčítají.

4. SOUKROMÍ A OCHRANA DAT

Poskytovatel se zavazuje chránit vaše soukromí. Veškeré osobní údaje uživatele internetového obchodu jsou důvěrné a nebudou za žádných okolností předány neoprávněným osobám. Osobní údaje jsou informace, které vás identifikují jako fyzickou osobu: vaše jméno, příjmení, e-mailová nebo běžná adresa atd. Poskytovatel neshromažďuje vaše osobní údaje, s výjimkou případů, kdy mu to dovolíte resp s tím souhlasíte, tzn. při objednávce produktů nebo při přihlášení k odběru našeho e-newsletteru. Poskytovatel použije vaše osobní údaje pro plnění uzavřených smluv nebo vašich objednávek, z technických důvodů administrace na webu, aby vám umožnil přístup ke konkrétním informacím popř. pro obecnou komunikaci s vámi a za účelem přímého marketingu.Většinu stránek našeho internetového obchodu můžete navštívit, aniž byste museli sdělovat své osobní údaje. Některé informace jsou však získávány automaticky pomocí souborů cookie a webových signálů („pixelových značek“), což jsou standardní nástroje v online průmyslu. Použití souborů cookie a webových signálů nám umožňuje rozpoznat vaši IP adresu, typ prohlížeče, který používáte, a vaši obecnou online aktivitu. Pokud na svém počítači vypnete soubory cookie, nebudete moci v internetovém obchodě nakupovat. Cookies jsou neviditelné dokumenty, které jsou dočasně uloženy na vašem pevném disku a umožňují našim stránkám rozpoznat váš počítač při příští návštěvě webová stránka. Poskytovatel používá soubory cookie pouze ke shromažďování informací souvisejících s používáním webu.
Abyste mohli nakupovat v našem internetovém obchodě, potřebujeme vaše osobní údaje (jméno, adresu a e-mailovou adresu). Nikdy vám nebudeme posílat e-maily, k jejichž odběru jste se nepřihlásili. Z odběru našich e-mailů se můžete kdykoli odhlásit, a to na adrese info@sen-shop.cz. Pokud dojde ke změně vašich osobních údajů, oznamte nám změny na e-mailové adrese info@sen-shop.cz .  Za ochranu osobních údajů odpovídá i sám uživatel, a to zajištěním bezpečnosti svého uživatelského jména a hesla a příslušnou softwarovou (antivirovou) ochranou svého počítače.

5. OBJEDNÁVKA

ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka, u které se zjistí, že ji nelze provést za uvedených podmínek a informací dostupných pro internetový obchod, bude odmítnuta. Spotřebitel nemůže požadovat splnění takové objednávky.

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Internetový obchod zahájí činnosti potřebné k vyřízení přijaté objednávky ihned po jejím obdržení.

ULOŽENÍ OBJEDNÁVKY
Odeslaná elektronická objednávka popř uzavřená kupní smlouva je uložena v sídle společnosti. Spotřebitel může sledovat všechny své objednávky na svém profilu.

ODLOŽENÍ OD OBJEDNÁVKY
Podle 43 zákona o ochraně spotřebitele může kupující do 14 dnů po převzetí zboží písemně oznámit poskytovateli odstoupení od smlouvy popř objednávky. Odstoupení může kupující podat na formuláři nebo s jednoznačným prohlášením, ze kterého je zřejmé, že od smlouvy odstupuje.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a ve stejném množství. Vrácené produkty musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Pokud začnete produkty používat a rozmyslíte si to, ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy online prodej.
Náklady na dopravu vráceného zboží nese kupující. Kupující vrátí nebo předá zboží společnosti nebo osobě pověřené společností k převzetí zboží neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od oznámení, že odstupuje od smlouvy.  zákona o ochraně spotřebitele  dodavatel vrátí ihned nebo nejpozději do 14 dnů po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy.
Společnost může zadržet vrácení přijatých plateb, dokud vrácené zboží není vyzvednuto ve skladu, nebo dokud spotřebitel nepředloží důkaz, že zboží odeslal zpět, pokud společnost nenabízí možnost vyzvednout si vrácené zboží sama.

6. DORUČENÍ

Objednané zboží, které je skladem z objednávek přijatých v pracovní den do 12 hodin, je připraveno a zpravidla expedováno ještě tentýž den, takže je zpravidla obdržíte do 2-4 dnů (neplatí během velkých výprodejů a propagačních akcí, protože počet objednávek může překročit naši kapacitu a budou odeslány o den nebo dva později). Všechny objednávky přijaté po 12:00 jsou připraveny a expedovány následující pracovní den.
Zboží zasíláme prostřednictvím GLS. O sobotách, nedělích a svátcích zboží neposíláme.
V případě položek, u kterých budou dodací lhůty delší, než bylo jinak plánováno, bude kupující upozorněn na změněnou dodací lhůtu.
Vezměte prosím na vědomí, že doručení zásilky také nějakou dobu trvá. V České republice je doba doručení většiny zásilek 2-4 dny, ale může se prodloužit z různých důvodů, které nemůžeme ovlivnit (poruchy, nehody, závady, stav silnic atd.).
Smluvní partner pro doručování zásilek je GLS. Poštovné v případě nákupu nižšího než 1300 Kč hradí kupující. Cena dopravy pro nákupy do 1300 Kč je 99 Kč a je vytištěna na konci vaší objednávky a je zahrnuta na faktuře, kterou obdržíte spolu s objednanými produkty. Při nákupu nad 1300 Kč je doprava ZDARMA.

Doručení přes GLS: Pokud za zboží zaplatíte předem a nejste v době doručení zásilky doma, kurýr vám zavolá a pokusí se s vámi domluvit jiný termín doručení. Pokud jste v době doručení nezastižitelní, nechá kurýr ve vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíku na vašem nejbližším místě popř. balíkové obchody (Petrol, Mercator atd.). Pokud si balíček nevyzvednete do 5 dnů, kurýr se vás pokusí znovu kontaktovat, jinak bude balíček vrácen do skladu Mind Trade d.o.o.

7. REKLAMACE

Všechny produkty jsou před dodáním zkontrolovány a odeslány nepoškozené. Vaše produkty pečlivě zabalíme do přepravní krabice, aby se k vám dostaly nepoškozené a v původním obalu.

REKLAMACE MNOŽSTVÍ
V případě, že se množství produktů v balíku neshoduje (dodané množství a množství uvedené na dodacím listu se neshodují), musí kupující nejpozději do 8 dnů od převzetí zboží informovat sen-shop.cz e-mailem na adresu info@sen-shop.cz a přiložit vyplněný reklamační formulář. V případě oprávněné reklamace zákazníkovi bude výrobek obratem zaslán popř. nejpozději do 8 dnů po obdržení oznámení následně, nebo bude vrácena poměrná kupní cena.

NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ
Přijaté zboží si ihned zkontrolujte. Pokud dodaný balík obsahuje chybné zboží, musí to kupující nejpozději do 8 dnů od převzetí oznámit obchodu sen-shop.ccz na emailové adrese info@sen-shop.cz a připojit popis problému. Sen-shop.cz vymění produkt, nebo pokud to není z objektivních důvodů možné, vrátí kupní cenu na základě příslušného upozornění zákazníkovi v co nejkratší době, nejpozději do 8 dnů po obdržení upozornění. Po obdržení správného produktu je povinností kupujícího doručit pošťákovi nesprávný produkt a předložit vytištěný reklamační formulář, pokud tak již neučinil.

REKLAMACE FYZICKY POŠKOZENÝCH VÝROBKŮ
Přijaté zboží ihned zkontrolujte. Pokud je v zaslaném balíku cokoli poškozeno nebo rozlito, musí kupující toto poškození neprodleně nebo nejpozději do 3 dnů od převzetí oznámit na e-mailovou adresu info@sen-shop.cz a připojit popis problému. Na základě příslušného oznámení zákazníkovi vyměníme produkt nebo vrátíme kupní cenu v nejkratším možném čase, nejpozději však do 8 dnů. Při převzetí nového produktu je povinností kupujícího doručit rozlité nebo poškozené zboží doručovateli a podílet se na sepsání protokolu o poškození zboží.

REKLAMACE S ODKAZEM NA VADY MATERIÁLU
Spotřebitel může svá práva z podstatné vady uplatnit, pokud o vadě informuje prodávajícího do dvou měsíců ode dne zjištění vady. Spotřebitel musí vadu popsat v podrobněji v oznámení vady a umožnit prodávajícímu prohlídku věci. Spotřebitel může vadu oznámit prodávajícímu osobně, o čemž mu prodávající musí vystavit potvrzení, nebo zaslat na prodejnu, kde byla věc zakoupena, popř. zástupci prodávajícího, se kterým uzavřel smlouvu  Prodávající neodpovídá za vady zboží, které se projeví po uplynutí dvou let od dodání věci. Má se za to, že vada na věci již existovala v době dodání, pokud se projeví během šesti měsíců od dodání. Spotřebitel, který prodávajícího o vadě řádně informoval, má právo na prodávajícím požadovat: odstranění vady zboží nebo vrácení součásti částku uhrazenou poměrně k vadě, nebo vadné zboží vyměnit za nové, bezvadné, nebo vrátit zaplacenou částku. Spotřebitel má v každém případě také právo požadovat po prodávajícím náhradu škody, a to zejména náhrada nákladů na materiál, náhradní díly, práce, přesun a přepravu výrobků, které vzniknou v důsledku plnění povinností z předchozího odstavce tohoto článku. Práva spotřebitele z prvního odstavce zanikají uplynutím dvou let ode dne, kdy informoval prodávajícího o podstatné vadě. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po   njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

8. ZÁRUKA

30 DENNÍ ZÁRUKA

Ve společnosti Sen nabízíme možnost vrácení do 30 dnů. Vrátíme zákazníkovi celou kupní cenu produktů, kromě nákladů na dopravu a vrácení, za předpokladu, že zákazník splnil níže uvedené podmínky:

Termín se začíná počítat jeden den po datu vyzvednutí.

Pokud objednávka obsahuje větší počet stejných výrobků a tyto výrobky nelze použít během prvních 30 dnů v souladu s návodem k použití, má zákazník nárok na vrácení celé kupní ceny pouze v případě, že vrátí zbytek objednávky na adresu společnosti před uplynutím 30denní lhůty pro vrácení peněz. V případě, že Zákazník vrátí výrobek s viditelnými známkami používání, nemá zákazník nárok na vrácení peněz a společnost zbytek výrobku zničí a zákazníkovi jej nevrátí.

Příklad: pokud objednávka obsahuje 3 produkty ostropestřec mariánský a zákazník nevidí požadované výsledky, bude mu celá kupní cena vrácena pouze v případě, že dvě plné lahve ostropestřce mariánského vrátí poštou do sídla společnosti v předepsaném termínu 30 dnů od objednání – protože během prvního měsíce lze spotřebovat pouze 30 kapslí podle předepsaného návodu k použití.

Pokud zákazník vrátí více než jednu prázdnou krabici ostropestřce mariánského po 30 dnech používání, nemá zákazník nárok na vrácení celé kupní ceny, ale pouze části kupní ceny. Pokud zákazník vrátí produkt s viditelnými známkami používání, společnost jej předá ke zničení.

Vrácení je možné pouze poštou. Jediné náklady účtované spotřebiteli v souvislosti se zrušením objednávky jsou přímé náklady na vrácení zboží. Pro uplatnění 30denní záruky je nutná písemná dohoda (e-mailem, poštou) a žádost o vrácení kupní ceny.

V případě vrácení zboží musíte vrátit i produkty, které jste zdarma obdrželi při nákupu vrácených produktů (dárek k nákupu). Produkty musí být neotevřené a nepoužité.

Není povoleno podvádět systém.

U technických produktů (programTANITA) je záruční doba 36 nebo 60 měsíců (v závislosti na položce) od data převzetí zboží a platí pouze společně s fakturou. Vadné zboží doručte na adresu prodávajícího: MIND TRADE, d.o.o., Tržaška cesta 42, Ljubljana, Slovinsko. Lhůta pro vyřízení reklamace je 45 dní.

Analyzátory pro osobní použití nejsou určeny pro profesionální použití. Používá se ve fitness centrech, školách hubnutí atd. V případě nesprávného použití se záruka nevztahuje.

9. ZABEZPEČENÍ

Nákup a placení prostřednictvím internetového obchodu je bezpečné.
Všechny peněžní transakce uskutečněné v internetovém obchodě jsou chráněny protokolem Secure Sockets Layer (SSL) a protokolem pro bezpečné šifrování dat.

Všechny údaje, které nám poskytnete, jsou šifrovány pomocí technologie šifrování dat SSL. Tento pokročilý proces šifrování dat zajišťuje, že osobní údaje nelze zachytit. Osobní údaje jsou z vašeho počítače na autorizační server banky přenášeny v zašifrované podobě a nejsou ukládány na serveru poskytovatele. Chcete-li zkontrolovat, zda je váš prohlížeč při provádění platby v zabezpečeném režimu, vyhledejte v prohlížeči ikonu zámku v dolním rohu nebo na konci adresního řádku.

10. INTELEKTUÁLNÍ VLASTNICTVÍ

Všechna práva vyhrazena. Všechny texty, obrázky, grafika, zvukové soubory, animace, videa a jejich odvozeniny na této stránce podléhají autorským právům a jiné ochraně intelektuálního vlastnictví. Tyto položky nelze kopírovat pro komerční použití nebo distribuci, ani je nelze upravovat nebo znovu publikovat na jiných webových stránkách. Tato webová stránka může také obsahovat obrázky, k jejichž použití získal poskytovatel právo, ale které jsou chráněny autorským právem třetí strany.

Poskytovatel není za žádných okolností odpovědný za jakékoli odkazy, které nejsou součástí této webové stránky, nebo jakékoli jiné webové stránky, které jsou nebo nejsou propojeny s touto webovou stránkou. Poskytovatel se zříká veškeré odpovědnosti za přesnost jakýchkoli informací dostupných na těchto odkazovaných stránkách a jakýchkoli produktů nebo služeb dostupných na těchto webových stránkách.

11. BENEFITY PRO ČLENSTVÍ V NAŠEM OBCHODĚ

Zaregistrováním nebo registrací v našem obchodě získáte výhody, které nabízíme:

  • při zadávání objednávek již nemusíte vyplňovat pole svými údaji, protože jsou již zadána,
  • máte možnost zkontrolovat minulé nákupy,
  • objednávku můžete opakovat, aniž byste museli znovu klikat na produkty,
  • pokud jste přihlášeni k odběru e-novinek, dozvíte se včas o novinkách a naší propagační nabídce,
  • při nákupu nad 1300 Kč vám produkt doručíme zdarma,
  • přímo v e-mailu můžete překvapit své přátele dárkem k narozeninám nebo jiné zvláštní příležitosti.

12. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ 

V souladu s právními normami společnost Mind trade d.o.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů za příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který by spotřebitel mohl zahájit v souladu se zákonem o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. -Soudní řešení spotřebitelských sporů.

Sen-shop.cz, který jako poskytovatel zboží a služeb zprostředkovává online nakupování na území Republiky Slovinsko, zveřejňuje na svých webových stránkách elektronický odkaz na platformu pro online řešení spotřebitelských sporů (SRPS). Platforma je spotřebitelům k dispozici zde
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Výše uvedená úprava pochází ze zákona o mimo- Soudní řešení spotřebitelských sporů, Nařízení (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady o online řešení spotřebitelských sporů a změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnice 2009/22/ES.

13. INFORMACE O SPOLEČNOSTI

Mind trade d.o.o.,

Tržaška cesta 42

1000 LJUBLJANA

Mail: info@sen-shop.cz

IBAN SI56 3000 0001 2508 574

Registrační číslo: 1244949000

DIČ: SI 24265187

Poplatník: ANO

Dne 06.03.1998 byla společnost zapsána do soudního rejstříku u Okresního soudu v Lublani.

Vložte číslo: 1/30297/00