ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI PŘI NÁKUPU

Jak mohu zadat objednávku?

Nejprve vyhledejte požadovaný produkt. Pomohou vám kategorie v nabídce. Poté klikněte na tlačítko přidat do košíku. Výrobky v košíku si můžete prohlédnout posunutím na oranžové číslo v pravém rohu ikony košíku. Máte dvě možnosti, tlačítko zobrazit košík nebo tlačítko objednat. Pokud zvolíte možnost zobrazit košík, zobrazí se objednané položky. Pokud vyberete možnost objednat, webová stránka vás přesměruje na krok s informacemi o plátci a doručení. Pokud zvolíte krok zobrazení košíku a zobrazení položek, klikněte na tlačítko Pokračovat v objednávce a poté zadejte údaje o doručení a vyberte způsob platby. Po výběru způsobu platby klikněte na tlačítko Objednat. Potvrzení objednávky obdržíte e-poštou. 

Kdy obdržím svou objednávku?

Objednávku obdržíte do 2-4 pracovních dnů od nákupu. 

Jak zjistím, kdy mi bude zásilka doručena?

Společnost GLS vám doručení oznámí prostřednictvím SMS a poté vám těsně před doručením zavolá. Proto je důležité, abyste při objednávce vždy uvedli své telefonní číslo.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Poštovné je zdarma u objednávek v celkové hodnotě vyšší než 1300Kč. Poplatek za doručení v České republice činí 99 Kč. Pokud si přejete doručení do jiné země, kontaktujte nás prosím pro přesnou výši poštovného.

Jak zaplatím za balíček?

Nabízíme 3 možnosti platby:

  • kreditní kartou
  • přes PayPal, kde si můžete vybrat, zda chcete platit přes PayPal nebo kreditní kartou,
  • dobírka, při které zaplatíte doručovací službě GLS v hotovosti nebo platební kartou.
Kde mohu zkontrolovat, zda jsem zadal/a objednávku?

Po úspěšném odeslání objednávky vám zašleme automaticky vygenerovaný e-mail o přijetí vaší objednávky. E-mail bude obsahovat objednané produkty, množství, cenu, adresu plátce, dodací adresu a číslo objednávky.

Objednal jsem si balíček, ale ještě jsem ho neobdržel, co mám dělat?

V každém případě nás můžete kontaktovat e-mailem a my pro vás zkontrolujeme, kde se balíček nachází. Můžete také zavolat na GLS nebo na telefonní číslo uvedené ve zprávě GLS.

Nemohu objednat online. Co mám dělat?

S nákupem vám rádi pomůžeme každý všední den od 8.00 do 15.00 na e-mailové adrese info@sen-shop.cz.

Mám slevový propagační kód, který nefunguje?

Až kód obdržíte, zkontrolujte podmínky, které se vztahují na jeho použití. Datum platnosti může vypršet, kód nemusí být platný pro vybrané produkty, celková částka nákupu je příliš nízká pro uplatnění kódu, akce a slevy se nesčítají.

Balíček jsem si objednala v pondělí, kdy platilo poštovné zdarma. Zaplatil jsem ve středu. Platí ještě bezplatné poštovné?

Faktura je platná 8 dní bez ohledu na dobu trvání akce.

Prodáváte produkty také v fyzickém obchodě?

V současné době bohužel nemáme v České republice fyzickou prodejnu.

Dotazy týkající se produktů a bezplatné poradenství můžete získat na e-mailové adrese info@sen-shop.cz. Můžete také vyplnit poptávkový formulář na stránce >> KONTAKT